Skolans dag..

Ehm, tanken är att jag ska klä ut mig till ninja nu, och glatt skutta iväg till skolans fucking dag. Men jag har ännu inte gjort det eftersom...


HUR FAN SKA MAN KLÄ UT SIG SÅHÄR?

1. Jag har ingen mössa jag är beredd att klippa sönder.
2. Jag har inget coolt svärd.
3. Jag har tyvärr inga galocher eller en overall.
4. Hallå Ninja är skrivet i typsnittet comic sans = FUGLY.
5. Ninjas förknippas med dåliga skämt (å en mini-ninja = minja), hilarious?.

Jag kommer inte längre än dåligt sittande svarta jeans och en svart hood med luva, kul liksom? Jag är ju för tusan tvungen att skriva "ninja" i pannan för att någon ska fatta vad man är. Då kan jag lika gärna skita i hela grejen, så jag tar på mig grå jeans i protest. Ska ta min närvaro och springa bort så fort fötterna bär mig. Skolans dag sucks!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0