slooow motion

Vackert..

Skriv ditt namn med lillfingret: ida
Skriv dittnamn med armbågen: ifda
Skriv ditt namn med pannan: 89edw
Skriv ditt namn med näsan: ida
Skriv ditt namn med hakan: kikdcfaz<
Skriv dittt namn med tårna: idad
Skriv ditt namn med tungan: idca

Jag tycker det är saker som detta man ska ägna sig åt en söndagseftermiddag.. Fast jag måste snart knata hem för att kämpa färdigt med det sista på rummet, jag vet att vi inte kommer bli klara idag. Hampus ska bara titta klart på sina inspelade Heroes sen drar vi! Mitt rum är ju så uttänkt in i det minsta detalj, det kommer bli såå himla snyggt när jag är färdig, kommer självklart lägga upp bilder när jag är HELT färdig. Under tiden kan ni få en liten suddig detaljbild (mitt fönsterbräde, där allt står eftersom byrån inte är uppe än)

image50

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din blogg är kul! :D fortsätt såå girl.

2007-09-09 @ 13:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0