Sopsorterar du flitigt?

Alltså I can't help it, gör man en lista vill man omgående göra en ny, det är en ond cirkel. Så jag väljet att göra mig själv tilllags (vet vet, jag kanske tröttnar efter denna SKITlånga lista) och ni får ju reda på ännu mer smaskiga detaljer om mig;

01 Vad är det bästa med dig? Jag är generös
02 Vad är det näst bästa med dig? Jag är omtänktam och empatisk
03 Vad är det sämsta med dig? Mitt dåliga tålamod.
04 Hur var du som barn? Busig och söt!
05 Har du bra kontakt med din familj? Oja.
06 När hånglade du med en man första gången? Sorgligt men jag kommer inte ihåg.
07 Har du varit intim med en kvinna? Intim och intim, alla har ju varit på en fest...
08 Har du varit kär? Ja!
09 Hur långt var/är ditt hittlls längsta förhållande? 26 månader, det håller i sig ^^
10 Hur stora fötter har du? Storlek 39
11 Hur ofta filar du dem? Hmm, borde man göra de ofta eller?
12 (m) eller (kd)? M.
13 När var du riktigt full senast? Längesen, har aldrig varit RIKTIGT full.
14 När ångrade du senast något du gjorde på fyllan? Jag ångrar alltid en kväll med kareokemaskinen.
15 När dansade du senast? I lördags!
16 Följer du någon TV-serie? Nej inte direkt.
17 Vilket stjärntecken är du född i? Skytten
18 Vad gjorde du nyårsafton 1999? Eh det kommer jag inte ihåg.
19 Vilken roll har/hade du i skolan? Vadå ska man skriva nörd eller cooling eller? HAHA
20 Boxers, briefs eller tanga? Boxers!
21 Vart vill du åka på storstadssemester? Paris!
22 Vart vill du åka på solsemester? Thailand eller Grekland
23 Vill du gifta dig? Ja.
24 Vill du ha barn? Ja.
25 Hur långa ögonfransar har du? Alldeles lagom.
26 Hur håriga ben har du? I'm greek ;) Haha nej nu är de nyrakade och fina
27 Brukar du bada på sommaren? Ja, på Hampus land (men mest för att de tvingar mig)
28 Älskar du alla former av sport? Neej inte alla, gång är ju värdelöst.
29 Vilken skiva/download köpte du senast? Å herregud, ingen aning
30 Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja det hoppas jag för jag har inte en enda
31 Lyssnar du på radio? Vilken kanal? NRJ, eller Rix för att lyssna på Gert.
32 Är du med i någon fackförening? Nej.
33 Gillar du parmesan? Nej blöö
34 Har du gjort något kriminellt? Nej!
35 Knarkar du? Nej!
36 Vad heter din bästis? Sheida och Ida och Lena är mina närmaste älskis!
37 Vad är det första du gör på morgonen (jobbdag)? Går till skolan och sätter mig och tjurar.
38 Vad är det första du gör på morgonen (ledig dag)? Är superspontan och drar iväg på olika roligheter.
39 Vad är det sista du gör innan du somnar? Tänker på Hampus!
40 Vad äter du oftast till lunch? Sallad.
41 När åt du kött senast? Jag åt det till middag.
42 Är du en van porrklubbsbesökare? Självklart! NOT.
43 När hiv-testade du dig senast? Alrig gjort.
44 Sopsorterar du flitigt? Naaaah.
45 Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig vardag? 0-3!.
46 Är du med i någon förening/organisation? Nej.
47 Har du några allergier/handikapp? Jag är typ allergisk mot en viss sorts lakrits och KYLA! Freaky.
48 När besökte du ett gym senast? När jag var och TITTADE på Hampus och Robin.
49 Äger du en cykel? Nej :(
50 Prenumererar du på någon tidning? Nupp! jag köper mina magazines.


Får se nu om jag skriver mer ikväll, eller om jag bestämmer mig för att sova. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0