Utmanad!

Godmorgon! Igår kväll skrev Robin och Ida på msn med all hast att jag borde komma hem till dem och hjälpa till med tapetseringen, klockan var ca 23:00 då. Självklart svarade jag ja, som den bra vän jag är. Och vi kämpade på ganska bra (not). Vi drack te och sov.

Haha jag har fått  min första utmaning:

Vad såg du på tv sist? Monthel (sorgligt program! jag och Ida grät)
Vems blogg läste du sist? Min egen! Hihi
Vad åt du sist? Frukost som Robin gjorde
Vem pratade du med sist? Sheida
Vem ringde du sist? Hampus
Vem messade du sist? Hampus
Vad läste du sist "bok"? Fettpärlan som suger häst.
Vem pussade du sist? Hampus
Vem kramde du sist? Sheida (som kramade mig när hon läste detta)
Vem bjöd du sist på något? Ida, jag bjöd på hjälp.
Vad köpte du sist? Koftan från Indiska, eller - en latté om det räknas.

Jaha det var ju en intressant listam, för alla vill ju veta vem jag messade senast! Efter middagen beger vi oss ut till Hampans land. Vi ska åka i high heels med varsin latté i handen. Så håll utkik efter en pruttig röd bil, för däri sitter vi. Okej hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0