Vem har tagit min kexchoklad?

Idag har vi beställt studentmössor, kuuul! Nu känner man ändå att det är nära. Trots ca. 9 månader kvar! Haha. Efter skolan åker jag hem, packar lite grejer som ska med till Ida ikväll och drar mig sedan hem till henne. Stannar till på coop på vägen dit för jag tänkte köpa grönsaker med dip och naturgodis tills ikväll. Ska bli myyyycket mysigt.

Annars då? Jag har spelat playahead-beroende rysk hora i en liten scetch vi framförde på psykologin. en riktig flopp om jag får säga det själv, vi var ju inte så duktiga utan gick och åt på den tid vi fick på oss, att det sedan blev för lite. MENMEN!

Just nu sitter jag, Ida och Sheida i skolbiblioteket vid varsin dator och bloggar. Jag tror Ida är i full gång med att skriva ett elakt inlägg om min mage(?) Omg, Ida, du vet att jag dödar dig om du förolämpar mig..... grrr.


Kommentarer
Postat av: Ida

hoho det är värre än så.. ;D

2007-09-17 @ 12:44:55
URL: http://thoursie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0