You want a piece of me?!

Matvanor:
Bästa maträtt?
Jag älskar tacos, finns inget bättre!
Bästa dryck? Blue Keld
Hat dryck och maträtt? Whiskey och pölsa
Bästa alkoholdryck? Bacardi breezer waterm. Kan lika gärna dricka läsk!
Använder du smör på smörgås? Nej aldrig, det är äckligt
Smågodis eller färdiga påsar godis? Smågodis, man vill ju välja varje bit med omsorg ;)
Favoritglass? Ben & Jerrys chocolate fudge brownie


Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad?
Brukar alltid överskrida tusenlappen
Har du mer skor än kläder? Nej (ledsen!)
Favoritplagg? Jeans is the shit
Hatplagg? Allt med prickar på (utom min svart-vitprickiga tunika, den är classy)

Arbete, utbildning:
Jobbar eller pluggar du?
Pluggar
Vad vill du bli? Vet inte!
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Nja, tycker alla borde läsa samma program (inte arbetsförberedande linjer men vi andra) i ett år och SEN bestämma sig för inriktning. Då hade jag kanske valt annorlunda.
Är lönen viktigast? Nej, men är en avgörande faktor.


Boende:
Lägenhet eller hus?
Radhus
Framtidsplaner med boende? Flytta till en mysig tvåa med skitbra planlösning, bäst läge men bra pris ^^
Litet eller jätte stort? Hellre jättestort än tvångt.
Drömboende? Egendesignat hus i ett vackert område
Landet eller mitt i stan? Mitt i stan!
Mysigt eller sterilt? Mellantin, sterilt låter ju supertråkigt, men jag vill ha enkelhet.

Lite allt möjligt:
Har du barn?
Nej
Är otrohet okej? Nej!
Älskar du någon? JA, and a LOT!
Betyder familjen mycket för dig? Självklart
Är du lojal? Oja
Tycker du om att dricka dig full? Njaa, nej
Hemmafest eller gå ut på krogen fest? Hemmafest


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0