Bekymmer på hög nivå

Det finns något som bekymrar mig, men samtidigt roar mig. Jag tänker inte säga exakt vad, för jag vet inte vem som skumläser min blogg bara för att få reda på ett och annat och så skvallras det och sedan blir jag smutskastad resten av mitt liv i bloggvärlden. Men det är i alla fall en usel blogg jag stör mig så hemskt på.

Jag menar - Jesus! Hur hjärndöd måste man vara för att läsa det slemmet? Jag tror mig svaret är strax under musslor och blåstång. Och hur hjärndöd måste man själv vara för att publicera sådant så folk kan se det - det är ju pinsamt.

Dock roar det mig. Högläsning ur en sådan blogg är bland det roligaste som finns. Hur hjärndöd måste inte JAG vara för att ha ett sådant intresse? Herregud. Nåväl, vilken tur att jag är så jäkla bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0