Hejsan!

Jag sa antingen Täby eller Kista, det slutade med att jag var på båda ställena. Inte helt förvånande kanske. Jag hittade ingen klänning - eller - jag hittade den perfekta... men den var ffs blommig, den ska vara vit!! Helvete. Detta kommer inte sluta gott. Snart kommer alla klänningar vara "upptagna".

Kom ganska nyss hem från Hampus, han lagade mat till mig och slavade eftersom jag satt helt inne i min läxa, så kan det gå. Hann i alla fall med lite tv-tittande emellanåt. Cyklade hem, mördarbacken var olidlig, nu är jag helt död från midjan och neråt, men det äre ju värt.

Ska göra ännu mer läxor nu, ser ut som att jag har en sömnlös natt framför mig, vilket inte bådar gott för morgondagen. Men jag ska ÄTA koffein för att klara det. Is på magen kanske funkar också... hmm, I'm so dead.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0