I must be doing something right

Det må finnas en hel del nyanser av vit, jag kan nog säga att jag har gått från en stockholmsvit till en mer creme-färgad variant. Jag har fått några fräknar på näsan, sen är det slut där. Solariumet gav mig med andra ord inte så mycket som jag skulle önska.



Något som gav mig mycket var min och Marias stund på caféet i centrum. Det är alltid lika mysigt att sitta och stirra på folk genom fönstret - kommentera alla som går förbi och klaga på de få aktiviteter som finns i vårt trista grå-centrum. Jag köpte nagellackborttagningsmedel, äntligen! Har ungefär 142 lager nagellack vid dethär laget.

Har precis gjort klart en läxa som jag mailade iväg stolt som en ko. Nu ska jag påbörja en annan, känns riktigt bra faktiskt. Sen ska jag belöna mig med att grilla marschmallows över ett värmeljus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0