Inte så pjåkigt

Ligger i sängen och har det bra - repeterar mitt tal från och till, lägger till saker, tar bort saker. Riktigt rofyllt kan jag säga. Känner mig duktig. Hampus ska komma hit sen - jag ser det som min belöning på allt hårt jobb jag lyckats genomföra idag trots sjukdom.

Min röst är trots omständigheterna bättre idag och jag tror jag kommer kunna rulla igenom talet imorgon någolunda bra (utan målbrotts-wailingar och hostattacker). Jag hoppas i alla fall, får hälla i mig flytande honung i mängder på morgonen = euw. Alla konster tillåtna!


Skulle ju vara kewl att ha denna tröja imorgon - eftersom jag låter som Darth Wader's försvunna dotter till rösten. He-he-he-he-he.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0