Mys på skyhög nivå

  

Onsdag.

Jo, tack jag mår fint. Har vid sporadiska tillfällen under dagen låtit en ipren sakta glida nerför matstrupen för att verka mot diverse smärta i kroppen. Kände att det var spännande att fota lite vad som pågår i mitt liv. Så jag ger er två bilder.

1. Jag håller i tekoppen.
Sitter och stirrar ut genom fönstret, väntar på att det ska svalna. Har på mig smutsiga, för korta mjukisbyxor. Tittar då och då motvilligt igenom Näringsliv.

2. Jag sitter och tvekar inför varje gång jag ska ta en ipren.
Det smakar pest. Jag hatar smaken som lämnas kvar på tungan hur fort och graciöst man än sväljer den. Det liksom eggar sig fast i halsen och smakar i flera minuter efteråt. Jag sväljer ner med lite för varmt te, så jag bränner mig.


Livet har sina goda stunder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0