Trött

Helt otroligt att det är de dagarna jag inte bloggar ett smack som besökar-statistiken slår i taket. Märkligt. I alla fall har jag känt mig lite för busy för att uppdatera här men det tas väl igen så småningom. Det finns liksom ingen tid över om det är fint väder.

Orkar inte ens skriva mer nu. Synd. För nu är jag ganska så trött så jag ska nog sova. Överväga det åtminstonde. Önskar att Hampus var här!

image1170

Är sugen som fan på landet så jag funtar på att åka dit och leka rövare some day, kanske blir det först till helgen om alla dagar är fullproppade av göromål. Moppen ska fixas, "solstickan" fyller 4 år och ansiktet måste ha dejt med solen X antal timmar. Well återkommer antagligen inom en snar framtid. Ha det gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0