Aktivitet.

Vilken sprudlande aktivitet här i huset för tillfället! Hampus och Oscar sitter fastklistrade vid datorn. Mamma är total-inne i OS-sändningar och jag gör mitt bästa för att dokumentera händelserna (men det är lite jobbigt att hänga med pga all rörelse!). Här är bilder från stundande kaos:


Här har vi mamma till att börja med. Ser gravallvarligt mot TV:n, lägger inte märke till dammet på golvet som är på väg att ta erövra hela henne.


och här ser vi Hampus och Oscar in action, Oscars bleka ben tyder på en sommar indoors, kanske har han suttit där han sitter 24/7 hela sommarlovet? Hampus sitter inte rak i ryggen, kommer säkert ha en värk där inatt som JAG kommer få massera bort.


Nej, mest rörelse är det nog på mina fingrar. Här ser ni mitt fina nagellack som jag fick av Sheida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0