Jag vill ju ha sommar!

Möjligheterna är så få när vädret suger - om man inte vill gå på museum och tråka hjärnan ur sig förstås. Och det är just när solen sviker som jag kommer på allt jag faktiskt borde ha gjort under de soliga dagarna;

- Picknicka i Ulriksdals slottspark och bada vid den smockfulla stranden.
- Cykla till Ängsholmsbadet, ta svalkande dopp och cykla hem igen sen.
- Åka till Fjäderholmarna och äta mjukglass.
- Åka båt till ö och övernatta (superläskigt och mysigt på samma gång)
- Ligga i en fin, grön park och spana människor.
- Köpa en fånig engångsgrill och grilla marchmallows vid nån sjö.
- Bada och sola i allmänhet.

Men jag kan inte göra något av ovanstående alternativ. För nu är träden typ gula och det blir moln när man andas! (kall-moln!). Fram med vinterjacka eller köp en enkelbiljett till något varmare ställe. What to do?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0