Livet

Hur kan man bättre tillbringa en tisdagskväll än med rostbiff, efterrätt och Sheida? Jag kommer inte på något alls faktiskt. Vi har tagit igen lite, men det krävs många timmars prat innan man berättat om allt som hänt och pågår. det känns dock som att hon inte varit borta en enda dag. Hon liksom bara stod där utanför ICA (vårt "svampen"), och sen var det som vanligt igen. Det känns så bra, när hon var borta så var det allt en pusselbit som saknades för mitt välmående.

I helgen ska jag, Hampus, Sheida och Andrea ut till Hampus land och glassa sönder. Hoppas vädret väljer att stråla men vi är förberädda även på det värsta. Andrea är optimist och peppade oss att åka då det finns massor av mysiga saker även om det regnar. Så det är en kanonhelg vi har framför oss.

Imorgon är det jöbb igen.


Men inte tjurar jag för det ;)

Kommentarer
Postat av: Andrea

fiiin bakgrund!

2008-08-06 @ 14:10:24
URL: http://andreyy.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha tack, ja e n-ö-j-d ;)

2008-08-06 @ 14:51:44
URL: http://mjida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0