Min dag

Har tillbringat större delen av dagen med Sheida.

Först hyrde vi film "Suburbian girl" - det var tydligen en filmatisering av en bok jag läste för ett par veckor sedan. Något jag märkte först efter ett tag. Besviken jag blev! Det fanns inte en enda bra minut av filmen. Suck. Så vi satt mest och snackade medan filmen rullade. På något sätt bestämde vi oss för att spela tennis, så vi svidade om och gick genom kragsta & bällsta och stekte med varsitt tennisracket. När vi kom fram insåg vi att det var fotbollsmatch där så vi satt och skrev dikter i min kalender istället.



Åt B&J-glass som smakade ost.


Extrapastiller! Dagens treat.


Haha söt när hon skriver dikt!


Ferrarin! Frågade oss om vägen och vi sade fel, sen stod den där och väntade på stället vi skulle till. Pinsamt.

Det blev ingen tennis, vi gick hem till Sheida igen och åt och fikade i 2,5 timme. Sheida fick något av en sockerchock men jag klagade inte - mer dumle till mig! Haha. Vi har ialf bokat tid för ny tennis-dejt!


Kommentarer
Postat av: Andrea

Va cool bilden på Sheida i trädet var. Ser ut som om den är utdragen i bakgrunden typ.

2008-08-19 @ 09:22:49
URL: http://andreyy.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja jag är ju något av en fotograftalang ;)

2008-08-19 @ 17:46:12
URL: http://mjida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0