Müsigt!

Jag har nyss tittat på SP3C's klass-dvd. Jag tycker jag-filmerna är helt underbara. Så många bra! Jag får tårar i ögonen av Sheidas! Vet inte varför, hon är bara så himla bra och den filmen är verkligen HON. Något jag blir förbannad över är att alla strindberg-filmerna inte fungerar. Min dvd hackar i alla fall sönder i mitten av den andra. Är det bara min eller har någon annan problem? Buhuu! Vill ju se alla.

Nu funderar jag på en del olika saker. Ett alternativ är att sjunka ner i sängen. Men jag vet att jag inte kommer kunna sova. Så ett annat förslag är att göra ännu en kopp te och sätta på någon bra film att somna in till. ELLER så går jag ner till brorsan och kollar om han vill spela kort. Men det känns inte troligt. Så film får det nog bli.



Sen skulle jag inte tacka nej till vare sig chips eller att vara brun igen heller.


Kommentarer
Postat av: Andrea

åååh, de där filmerna har jag inte sett :O jag vill också se nån dag!!!!

2008-08-18 @ 09:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0