OCCUARD!

(nykter alkoholist 50 år)- Hej nu är det slut mellan mig och min kille tack vare dig.

(jag) - ?

(hon) - Ja alltså han och jag var här och köpte hamburgare av dig förra veckan och han blev betuttad i dig och sen frågade jag om han gillade dig och då sa han ja hon var rar. Han tycker du är den raraste och sötaste tjejen i hela Täby och då hänger han ändå i Täby centrum ofta och där kryllar det ju av tjejer men du var tydligen den raraste.

(jag) - ?

(hon) - Vi bråkade precis förstår du och han sa att han skulle ner hit och äta lunch bara för att se dig du vet han är lite knäpp är med i livets ord och är alkoholist och kör buss han är knäpp. Han tycker det är tjejens fel att man blir våldtagen du vet, helt störd.

(jag) - ookej?

(hon) - Förresten har jag en bild på honom här har du sett honom de senaste dagarna? (visar bild på mobilen?)

(jag) - Näe honom känner jag inte igen, du vet det kommer så många.

(hon) - Men! Asså du kan säga jag säger inte att du sagt nåt.

(jag) - Men nej jag känner inte igen honom?

(hon) - Asså det är ju inte ditt fel men akta dig för jag sa till honom att "men gå till henne då hon vill säkert ha dig" och så ville han bjuda dig på nubbe och jag sa att du säkert ville för du är oerfaren, jag menar du är ju så sockersöt rar och så, så du vill ju säkert ha nubbe av honom fast han är lite knubbig och konstig. Men som jag sa, kan jag få två blend menthol?

(jag) - Hehe, ja.

(hon) - Jo vart var jag, jo - han vill ju ha dig va och jag tror inte han är attraherad av mig du vet men i alla fall. Nu ska jag hem.

Jag var lite rädd kan jag erkänna.


Kommentarer
Postat av: Andrea

HAHAHAH, najs ju! du e rar.

2008-08-24 @ 22:06:05
URL: http://andreyy.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha läskigt, nästan så ja va nära att trycka på larmknappen ;)

2008-08-25 @ 11:35:59
URL: http://mjida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0