Put on your breaklights

Jag bakar bullar själv, som tur är skriker jag på lillebrorsan som kommer till undsättning och häller i extra mjöl när det behövs. Nu jäser degen så här sitter jag och lyssnar på disturbia för hundratrettionde gången. Man blir lite arg av den låten - inte direkt att det var den enda faktorn med med ens kände jag för att dela med mig till någon av min ilska. Så jag ringde Sheida. Hon lyssnade och gav råd, lite elaka hämnd-råd. Då blev jag gladare.

Ikväll blir det middag hemma hos pappa, ska ta med mig massa bullar till fikat. Upptäckte nyss en mindre bra sak - vi har inga formar hemma. Vafan? Jag hade ju till mina muffins nyligen, vart har de gått och gömt sig? Orkar hursomhelst inte gå och köpa så jag får klara mig utan. Eller, I found 'em.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0