Skönt att sova ut

Godmorgon! Jag vaknade 8 idag pigg som en lärka och började stöka i köket. Fixade te som jag låter svalna och ska snart sätta mig i soffan och läsa.

Jag skulle ju egentligen börja jobba 6 idag. Men det var inget måste och jag hade inte skrivit upp mig på schemat. Och imorse när jag vaknade mådde jag inte bra. Hade glömt stänga fönstret så det var iskallt = min hals was killin' me, jag ville för allt i världen inte lägga ifrån mig täcket + att regnet smattrade intensivt mot fönsterbrädet.

Så idag åker jag till Täby centrum med Hampus istället. Bara jag får upp honom snart, så vi kan åka i rimlig tid. Senare blir det landet!


Det är grönt te, med mjölk i - borde förklara färgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0