Tack för att du har handlat av mig

Idag har jag flängt runt som en vante. Först åkte jag till jobbet för att lämna tillbaka ett par nycklar som jag råkat få med mig hem. Sedan åkte jag till mammas jobb och lekte med test-kassan där. det hängde sladdar överallt. En testmiljö helt enkelt! Roligt att leka med låtsaspengar och ta betalt för en massa saker. Jag lärde mig en del jag kommer ha stor nytta av inom jobbet. Mammor är bra.


En chococcino, den var inte så god.


"Tack för att du har handlat av mig Då blir jag glad".

Nu ska jag hem till Hampus och äta middag där, välkomna hans syster tillbaka till Sverige och bara slappa tills det r dags att gå hem och sussa. Jobb imorgon... tidigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0