Tröttheeeeet.

FAN vad trött jag är. Helt slut i kropp och sinne. Kan knappt hålla ögonen öppna. Men ändå är det snart dags att ta sig till bussen ÄNNU en gång för dagen och åka till jobbet. Det värsta är att jag också öppnar imorgon bitti. Life sucks!!

Hur som helst så gick Gillinge bra. Det var inte alls lika roligt som jag förväntade mig att det skulle vara. Alla har höjt mina förväntningar men det var ju inget speciellt alls. Lite kul var det, men vart kommer allt "Gillinge är så jäkla kul" ifrån? Nä, jag förväntade mig mer sladd och halka och kraschar än sådär ;)

Hängt upp och ned i en bil har jag gjort också, inte kul. INTE kul, aj mitt huvud.

Högsta önskan i världen: Sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0