Upp i ottan

Imorgon ska jag upp klockan 05.00.

Bara det liksom. Man kan ju fråga sig varför jag ännu är uppe. Jag kom nämligen precis hem från Marcus där jag ätit god superstark middag (sådär läpparna-svullnar-upp-och-gommen-svider-starkt) och umgåtts med trevligt folk. Men verkligheten hann ikapp mig när jag tittade på klockan. Då kände jag att jag egentligen borde legat och sussat sött på kudden. Så det var dags att kasta in handduken och här sitter jag nu och väntar på att nagellacket ska torka så jag kan gå och lägga mig.

Det kommer INTE vara lätt att kliva ur sängen imorgon bitti. En riktig kamp mot mig själv. Men det enda jag kan göra är att resa mig upp så fort klockan ringer. Snooze funkar inte för mig, död åt den funktionen. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0