Can't help it if I space in a daze

Jag vet att det egentligen är lunch-tid. Men jag hade inte ätit något så det fick bli en sen frukost. Jag zappade lite på TVn utan att fastna för något. Så jag stängde av och åt i tystnad. Sen ser jag en Frida-tidning på bordet, mår dåligt bara av åsynen av den. Layouten är så taskigt gjord att man får ont i ögonen. Men eftersom jag inte har något annat för mig bläddrar jag igenom den, funderar på vilken åldersgrupp de egentligen riktar sig till? Försökte hitta ett fast svar på hemsidan men det står ju bara "Sveriges största tidning för unga tjejer". Sen gav jag upp. Orka bry sig. Jag tänker ändå aldrig mer läsa den.

En jobbig sak är när man sitter på youtube och inte har någon aning om vad man ska skriva i det tomma fältet. Man blir lack för att man inte kan minnas en enda bra låt man inte hört på ett tag. Men nu kom Avril Lavigne på ett eller annat sätt upp i huvudet så nu sitter jag och lyssnar på hennes gamla låtar. Gillar att man kan sjunga med i varenda rad i texten fastän man inte hört låten på en evighet. Dehär tre tycker jag är grymma;

My world
I'm with you
Mobile


Värst vad söt hon var på den här bilden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0