What to do?

Ibland känner jag bara för att lägga ner allt vad blogg heter. Här skriver jag av mig, avreagerar mig, delar med mig av för mycket av mig - till personer som jag kanske inte ens känner. Jag har för många läsare för att känna mig trygg. Vill kunna säga vem jag är arg på utan att hela gråtuna vet det efteråt. Vill skriva om privata saker som jag bara vill att mina allra allra allra närmsta ska veta. Men jag vet inte riktigt hur jag ska göra; ta bort helt, skaffa en ny hemlig eller behålla denna?

Vill inte behöva spara mina mest privata inlägg som utkast, och aldrig publicera dem. Jag vill ju att vissa ska kunna se och läsa. Kanske är det enklast att bara skaffa en ny hemlig adress och ge den till 3-4 personer? Låter ju töntigt det med.. suck. Blir nog aldrig bra hur jag än vrider och vänder på det. Ska tänka över saken ett par dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0