Damn, here we go again.

När jag ändå är uppe i varv passar jag på att lägga upp ännu en "hyllningstext" från Sheidas sida, skrivet någon gång i november. Syftet var något i stil med "lär er mer om Ida" Här är det i alla fall;

" ♥ Hon är väldigt generös ^^ (men får inget tillbaka haha) - därför ska hon skriva en bok som heter Det var droppen (x 1000). 
♥ Hon introducerade begreppet Punani till mig och Sophie och vi gilla're. Punani crew members.
♥ Hon är, precis som jag, layout och typsnitts freak och vi mår dåligt om arbetet ser fult ut, därför är framsidan arbetets viktigaste del (resten av rapporten görs alltid sista dagen) och det blir alltid MVG (hittills) haha. 
♥ Hon är min Kragsta-homie och vår mötesplats är alltid Ica Kragsta.
♥ Hon är Vtunas största bitch. Flera kan hålla med mig.
♥ Hennes partypose är pussmunnen. Inte så orginellt, men ge quinnan en chans.
"

Cute, huh? Mi like you Sheida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0