Det värsta med vintern

Hatar när man "ramlar in" på sommar-mapparna på datorn. Värst är när det är kallt och jävligt ute och nu råkar vara just ett sånt tillfälle. Snön har precis fallit IGEN och schemat visar på att man måste gå upp sju imorgon bitti, och när man tar på sig en vit tröja är det svårt att urskilja tyget från huden vid urringningen - för SÅ vit är jag. Känns inte så himla kul...

 

Vid detta tillfälle var jag så jäkla sliten men det gjorde liksom inget, för man satt där mitt i Visby, brun och jävlig och avnjöt den kalla jäveln i handen. Det är så det ska vara. Vill någon åka utomlands med mig på sportlovet? Läste att temperaturen ligger på ca 30 grader i Goa, sounds good?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0