Friluftsdag = ledighet!

Jag och Hampus gick upp relativt sent och satte oss och tillade på en film; Miami Vice. Nja, det var för mycket bilar och Colin Farrel's ögonbryn stör mig; / \

Åkte ner till centrum och köpte semlor (hur kan man inte), shoppade lite på coop och begav oss sedan hem till the crib och satte på ännu en film; The Holiday. Den var skitbra, blev lite väl smörigt vid vissa tillfällen men so what, jag älskar såna filmer! Tog paus för middag; våfflor! Mmm. Sen var det dags för Kalle och Chokladfabriken (svenskt tal = uäck, men finns det en lillasyster i huset så finns det).

Har proppat i oss semlor, jag kletar av såklart av grädde & mandelmassa så det ligger i en enorm klick på sidan av asietten, charmigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0