Holy mother of Jesus

Jag SPYR på denna backe!

Var tvungen att ta kort på den - dödens backe.

image804

Ja, den ser oskyldig och inte alls brant ut - jag är väl ingen exeptionell fotograf direkt. Men det är tamigfan den värsta backen som finns i hela världen.

När jag promenerade hem ifrån Hampus idag tog jag för omväxlings skull denna väg - mest för att jag visste att jag skulle få sol i ansiktet hela vägen då. Halvvägs (jag tog bilden halvvägs - tro mig det är en milslång backe) fasade jag över den sista biten, den är brant som en klättervägg och jag rewindade till sommarens alla stunder med cykeln däruppför. Fyfan.

När jag väl var uppe för backen flåsade jag som en trött hund och kämpade för att inte lägga mig ner på marken och.. dö. De stunderna känner man sig som 90 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0