Jag hatar allt DET

Allt DET gör mig upprörd:

- Jag skulle måla naglarna röda, men upptäckte sedan att jag tagit en mörkrosa.
- När jag är jättemätt och någon köper nåt gott så jag inte kan äta.
- Mitt schema, tears in my eyes fan!
- Det går åt över 6000 liter vatten för tillverkning av ETT par jeans (WHAT liksom?!)
- Vi fick inte veta vinnaren i skyltdesign-tävlingen.
- Landet är så långt bort!
- Att tröjan jag köpte och älskade igår, plötsligt är ful, jag hatar den.
- Mitt bebishår, to hell with it.
- En oanvänd TV i fel rum, jag borde få den, men icke.
- WOW = world of warcraft. Djävulens påfund, ingen wow-känsla direkt.


Jag skulle kunna göra listan dubbelt så lång, men jag beslutar mig för att vara en uns optimistisk (om man nu ens är tillåten att använda det ordet i detta deppiga inlägg?)

Jag längtar i alla fall till helgen, jag behöver verkligen komma bort härifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0