Jag vill göra allt DET

Har så jäkla tråkigt! Hampus somnade för ett tag sen (börjar jobba tidigt) och självklart sitter jag och tråkar ihjäl i min ensamhet. Möjligheterna är så få såhär dags. Jag vill, jag vill, jag vill;

- Ringa Sheida och gå en nattlig promenad med henne. (Går inte för huset är redan larmat och jag vågar inte vara trotsiga tjejen och larma av, dessutom sover hon säkert och skulle hata min idé)
- Åka och shoppa (Varför har inte Täby öppet dygnet runt?)
- Duscha och basta (Går alltid att ordna men jag skulle bli rädd av att sitta där ensam)
- Sätta mig framför en bra film med en kopp te (Jag vågar inte fixa te, då måste jag gå upp till köket och det är läskigt i det här huset!)
- Måla naglarna (Går icke då jag behöver aceton = slut, har inte med mig några nagellack heller)

Alla förslag tycks lönlösa.
Time 2 hit the bed, för annat verkar omöjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0