Jobbe, naj semesta

Befinner mig i Bällsta hemma hos Hampus. Sitter vid matbordet med en lånad laptop och skriver otaliga arbeten. Inte nog med mina egna, nu har jag även ett av Hampus på halsen. Jag hjälper karln komma igång.

Nu står han och gör en sockerkaka. Varför? Inte vet jag. Hoppas han inte tänker äta den this late hour? Jag har precis druckit varm mjölk med honung, försöker dunderkura bort förkylning och halsont. Går sådär.

Ska sitta vid datorn aaaall night long.

Och Sheida, hade vi någon äxa i Franskan? Det skulle innebära tiotalet läxor + en till. SÄG att det bara är ett rykte.

Kommentarer
Postat av: sheida

vi hade läxa men läraren va sjuk så man kunde fuska haha.

tur de för nu har ja ialf 1 extra timme att skriva klart...
suckish :S

2008-02-22 @ 08:41:57
URL: http://caffelattesthlm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0