Min tid är inne.

Idag har varit min "nyttigaste dagen".

Till frukost pressade jag apelsinjuice helt själv. Sen åt jag "köttet" som blev över. Var självklart fortfarande hungrig och åt en bit paprika som f.ö smakade skit. Självklart var jag JÄTTEhungrig även efter det och var såå nära på att ta bröd med nutella - men icke. Jag tog en tallrik flingor, såna där stenhårda supernyttiga.

Känner mig superduktig. Men än har dagen inte gått mot sitt slut. Med denna hals lär jag inte kunna få ner nåt annat än varma drycker - te står då högst upp på listan. Klarar jag det utan socker? Honung måste vara tillåtet på nyttigaste dagen? Eller?

Kämpar. Rosa stjärna till mig!

image752

lyckas till och med klämma in lite franska mitt i alltihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0