Pommac "Magnum" avfyrades

Kom att tänka på fredagen då vi skulle fira Lena.

Jag och Sheida shoppade loss på ICA innan vi gick till Lena. Vi ville ju köpa lite "festligare" saker och slog självklart på stort med en Pommac Magnum-flaska. Väl hos Lena när vi blev törstiga och skulle utbringa en skål för den snart 19-åriga bruttan så började jag skruva upp det runtom "korken" och ställde sedan ifrån mig flaskan för att invänta övriga toasters.

Jag grabbar flaskan och sätter mig ner, vi tjötar ett tag, och helt plötsligt bara poffar korken upp i taket och Pommacen sprutar! Den heter alltså inte "magnum" för inget (nu fick jag allt till det va!? ;)) Mina byxor blev helt indränkta och likaså mattan under mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0