Pure happiness

image798På fredag är det ju den sista februari = studiebidrag = LYCKA!

Jag ska nog köpa ett par schnygga skithöga skor. Hittade flera möjliga kandidater på Topshop. Men sen vet jag ju hur jag är också. Köper hellre många, billiga saker än få, exklusiva, alltså dyra. Antagligen kommer jag hem med en påse från DinSko eller något sånt ospännande (ledsen).

Finns ju massa annat utöver skor jag vill ha:
- Ännu ett rosa nagellack (jakten efter den perfekta kulören)
- Ett orange nagellack - men här är det samma visa
- Örhängen jag hittade på Topshop = heaven!
- Armband (ska göra själv, say no more)

Okej, enough said. Imorgon åker jag till stan och köper allt på ovanstående lista. Sen när pengarna kommer på fredag har jag inget annat än skor att leta. Good. Vi säger så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0