Schleten kväll

Den tyngsta partykvällen jag varit med om var nog denna:

image678

image680

Om någon ville veta, alltså.

- Jag var helt oförberedd på partaj
- Osminkad!
- Jag drack öl (liksom, va?!)
- Opassande kläder (se bara översta bilden)
- One-two-three-four-five-toooo many snus (rookie)

Eller - vid närmare eftertanke... det var ju en dag efter min
18-årsdag också.. Då man hade en hel del pengar att göra av med.
Det gick ju som väntat, om man säger så. Jag och Lena på
Claras, det kan ju inte bli annat än succé och en dundrande huvud-
värk två dagar i följd därefter. Det är SÅ det ska gå till!

Sheida, bara för att du har tillgång till de filmerna, behöcer det inte
betyda att du nödvändigtvis lägger upp dem, understood?
Now kiss my feet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0