Schuk på lovet.

Är helt slut, fast jag har ingen vettig anledning till det. Jag sov länge, och efter att ha sett en film kände jag bara för att sova igen. men det gjorde jag inte - jag tvingade till mig lite massage och gick sedan hem till mig.

Nu sitter jag här och dör av trötthet. Jag mår inte alls bra, har ont i huvudet och i halsen (men det har jag ju å andra sidan alltid.). Är död med andra ord. Känner mig illa tvungen att ringa min bästaste vän och ställa in kvällens Titanic-klubben-möte, liksom gud förbjude. Man ställer inte in såna möten! Men det vore fy skam att smitta ner ännu en medlem.

Sheida jag saknar di ♥

Kommentarer
Postat av: Erik

Jobbigt... Krya på dig!

2008-02-24 @ 17:47:11
URL: http://anothermanicmonday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0