"Som du, Ida?"

Läser igenom ALLA Sheidas gamla blogginlägg, very funny! Hittar titt som tätt inlägg som handlar om mig/har med mig att göra. Jag är en stor del av hennes liv, tveklöst. Hittade bland annat denna konversation, två punanis emellan:

(jag) Sheida, du borde inte ha bara dig på profilbilden.
(sheida) Varför inte?
Du borde ha någon som är mer...
Som du, Ida?
Ja

Nu när jag läser detta i efterhand känner jag splittrade åsikter;

1. Ganska nördigt av mig, vad tror jag egentligen?
2. Uppenbarelse! Det är precis vad din blogg saknar, en bild på MOI!

Well, snart lägger jag upp två schukt roliga bilder som jag garvar ihjäl mig när jag läser, soooon.

Kommentarer
Postat av: sheida

haha jadu! du har ju tom en egen kategori på min blogg. ja skriver för dig min vän ;)

2008-02-06 @ 09:53:25
URL: http://caffelattesthlm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0