studentpresenten..

Sheida tvingade in mig på Ving och Fritidsresor i stan för att ta kataloger. Jag ville inte - för jag visste att det var jag som skulle få bära på dem. Men till slut hade jag ändå två extra kilon att bära på.

På McDonalds tog vi upp katalogerna och satt och bläddrade. Jag tittade mest på Rhodos-sidorna och hittade hotellet jag bodde på i sommar! Man längtar tillbaka helt sjukt mycket.

Vi har i alla fall kommit fram till att vi bör önska oss resor i studentpresent. En gemensam sol-semester som avslut på skoltiden vore inte helt fel. Gud vad jag längtar!

vecka 29 blir det Visby också. det är givet!

image767


Kommentarer
Postat av: sheida

givet givet
men de e du som får "fixa" visby för ja fattar nada

2008-02-26 @ 09:55:29
URL: http://caffelattesthlm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0