V-tunarundan

Hade a good time igårkväll!

Vi började "så smått" hemma hos Ida, hävde i oss passoa och äckligaste skumpan. Sheida var Youtube-DJ och vi fick önska bäst-låtar. Mest dansade vi till Adam Tensta (jag är ju inne på hur han dansar, schitgrym!), sexual eruprion (eller whatever the name is), osv.

Strax innan det var dags att styra mot Kvarnen och karaoken, överraskade Sheida med mest bästa låten på hela kvällen: Kom igen Lena, Håkan Hellström, självklart tillägnad Lena (som stod och filmade hela spektaklet).

Det blev för mycket karaoke, halsen borde mått bättre. Men i övrigt mår jag bättre än jag någonsin gjort en söndag. Antar att bilder kommer flöda från gårkvällen, så jag sitter här beredd på att ta emot skammen.


Kommentarer
Postat av: Lena

Jag gillade det.. ;)

2008-02-20 @ 16:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0