"Vad är det dyraste ni har? Jag tar TVÅ!"

Tanken var att fira Lena igår, det började perfekt! Men det blev inte riktigt som väntat tyvärr, så planen är att göra om det när hon kommer hem från Fuerta Ventura! Bigger, better, funnier! But she doesn't know it yet!

Bästa på hela kvällen var (förutom kladdkakan såklart) att träffa Joakim. Han spenderar alldeles för mycket tid där uppe i Boden enligt min mening. Enda tiden jag får med honom är fredagskvällar typ varannan vecka, lördagarna ägnar han åt sömn. Nu msn:ar vi och han skickade precis denna bild:



JESUS!

Hee-he-he. Kewl. Han kallar den "störtskön".....

Kvällen var tänkt att bli fri från alkohol, tror ni det blev så? Joakim gick iväg till baren, och kommer lite senare tillbaka med en hink fylld av Xider. Han tyckte tydligen vi såg "otaggade" ut. Well, vad gör man inte för sin bror? Inte tackar man nej inte. Sen kommer Hampus kompis som vunnit på pokermaskinerna också med ytterligare cider... Jag är inte ohyfsad, utan dricker vad jag blir bjuden på!

Brukar låta så va...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0