Weeeeekend

Helgen har varit all gooood!

I fredags tillbringade jag hela kvällen i Hampus soffa, vi åt kakor och tittade på bra filmer, det tycktes aldrig bli läggdags, "bara en film till" - but that's how I want it!

Igår vare utgång som gällde och yet again tvingade vi oss till Hirchen (som jag hatar). Det var helt okej igår men tyvärr var man inte så taggad som man borde varit. Roligast hade jag faktiskt på nattbussen på väg hem när Dennis berättade om vad han haft för sig efter att han blivit utslängd från Hirschen.

Och slutligen, idag - gick ner till farmor med hampus, pappa och Joakim och satt och tjattrade lite. Sen gick vi ner till centrum för att testa nya fiket. Och vi gilla're. Fick bra recentioner av oss; "Godaste salladen jag ätit" enligt Joakim.

Såg en bild på Idas puppy, hon är på väg hem med den nu (eller är ni redan hemma?). Längtar tills jag får mysa med hennes lilla plutt, den är hur söt som helst!

Nu ska jag äta mango- och hallonsorbet och titta på TV!


Kommentarer
Postat av: Ida

im home.. Du måste se henne, hon smällter hjärtan :D

2008-02-03 @ 21:37:41
URL: http://thoursie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0