Yes, I'll go if you carry me!

Fick ett ♥-kort idag av Sheida, hon är för söt den tjejen. Stod något i stil med "kärt barn har många namn" och sen skrev hon alla smeknamn (mestadels hennes påfund) jag fått genom tiden. Jag ska nog rita något gulligt på paint till henne, brukar upskattas!

Har ätit världens godaste valentine's-dinner tillsammans med Hampus familj, sen satt vi och drog "alla barnen"-skämt och åt gelehjärtan, kan inte bli mycket bättre än så ;)

Tänkte att jag skulle lägga upp någon "kärleksfull" bild, men det tycks vara ont om sådana på denna dator så jag bjuder väl på denna, Ida tyckte jag ser ut som en sexslav eller nåt, och det har ju också med kärlek att göra, så den får det bli;

Klicka för att stänga bilden

Ser skelögd ut, och jag gilla're!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0