1 januari 2008

2008, nytt år - nya möjligheter.

Igår var en riktigt lyckad kväll sett ur det stora hela. Började hemma hos Hampus med fancy schmancy middag som jag tillagade. Underbara människor och mängder dricka. Vi spelade det nya "Hur fan visste du det?" och jag briljerade! Halv tolv började vi bege oss mot andra delar av Bällsta för att fira in det nya året med fler folks. Äcklig skumpa och cigarr, jag missade typ alla fyrverkerier.. Kvart över tolv började "middagsgänget" knalla hem till Dennis i snöstormen. Det var blött, men jag roade mig med att sjunga "det blev karatefyllaaa" heela vägen. Väl hemma hos Dennis spelade någon tennisspel(?). Sen var det bara att promenera hem.

Idag mår man som man förtjänar.
Och vad står på menyn om inte pizza ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0