2:nd heaven; Nässelgrund

Bara för att berätta lite om hur pass slappt jag egentligen ska ha det i helgen tänkte jag redogöra det här, så ingen undgår det hela;

- Äta grönsaker med dipp


- Dricka skumpa i 40 graders vatten (frågan är om Hampus kommer i med mer än en tå?)


- Äta gourmetkäk (Fuck, här sprack det lite för jag vet att jag kommer få tillaga fooden)

- Ligga i tempursängen och gosa med Ida och Lena (LENA YOU BETTER)

- Äta Ben&Jerrys framför en brasa är planerat, såklart.


Det är märkligt att jag ser "slappna av" som ett enda stort mat-race. Nej, man äter inte hela tiden, bara nästan. Nu får jag Hampus land att framstå som rena paradiset, och det är det ju, bortsett från en yttepytteliten detalj;

MULLTOAN.

Vi fruktar den, that's it, OK?!

   

Kommentarer
Postat av: Ida

jag gillare.. :D fett mysigt ju :)

2008-01-24 @ 23:05:41
URL: http://thoursie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0