Big girls, you are beautiful!

Hampus och Robin går på kickboxning, det är ingen nytt med den saken. Men idag frågade Ida om inte jag skulle följa med och prova på (denna vecka är gratis). Dum som jag är svarade jag efter mycket velande ja. Vad har jag gett mig in på?

image578
Brutala män

Jag har inte tränat "på riktigt" överhuvudtaget sen volleybollen, och det slutade jag med för typ 3 år sedan! Men det värsta är att jag tackade ja till något jag tycker så illa om. Kommer ihåg i Bällstaberg när vi hade boxning en idrottslektion, aldrig haft så tråkigt. Hatar att man ska stå och slå på kuddar och sparka är ännu värre.

Men vad gör man inte för ett lite hälsosammare liv?

Kommentarer
Postat av: andrea

äre på gym och sim kommer(?) då kommer du va död när du kommer hem, lycka till! ;)

2008-01-10 @ 20:36:18
URL: http://andreyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0