Freakylicious fgs

Idag när jag och Hampus skulle förflytta oss från ett läge till ett annat (and by that I mean från mig hem till honom) så valde vi att ta bussen. 1 station emellan, jag försökte tvinga honom att gå men icke.

I alla fall, jag och Hampus knuffades när vi gick på bussen så busschauffören såg lite bekymrad ut. Sen när vi skulle sätta oss satte vi oss inte vid samma platser utan en bit ifrån varandra. Sen satt vi och gav varandra mördarblickar. Då ställer han sig upp mitt emellan de två stationerna (alltså lång bit kvar) och väntar på att gå av, samtidigt med mördarblicken i fokus på mig. Jag går då till den andra dörren och så står vi bara och ser galet arga ut. Självklart kan jag inte hålla mig för skratt och bryter ihop varpå killen brevid mig blir typ chockad(?) och tar av sig mp3 och allt för att titta vad som försigår.

Kul var det i alla fall.

Nu har vi druckit varm choklad och jag har tagit min dagliga 100gradervarmt dusch. Känner mig redo för sängen, sov trots allt inte mer än 4 timmar last night. SEE YA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0