Jag har uppesittarkväll...

Idag har jag legat i sängen resp. soffan hela dagen med Hampus och kollat på film. Eller - hela dagen ska jag inte säga, för klockan sju infann vi oss i kragsta hos Hampus bror och brorsdotter och åt delicious food! Imorgon ska vi vara barnvakt åt världens sötaste tjej. Kanske blir det en mysig tripp till Täby, who knows?!

Nu ligger Hampus och sussar sött på sängen, fast han och jag skulle ha "uppesittarkväll". Inte av någon speciell anledning. Men det är så mysigt att sitta framför brasan och bara titta på elden när alla andra sover. Men nu verkar det inte bättre än att jag får göra det själv - vilket innebär "NEVER gonna happen".

image551
Wakie wakie!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0