Klart vi ska till Gotland på Stockholmsveckan, Sheida

Sheida, självklart ska vi åka till Gotland vecka 29, 2008. Stockholmsveckan är en given hit och nu när Visbys kallbad har stängt och det istället öppnat något så hett som Kallis är det inget annat än givet. Jag KAN Visby. Följer du med mig kan jag lova en vecka av brutal kaliber;


Bästboende á la Ida, bara jag som kan fixa.


Kekar frulle gör man i Almedalen.


Sctleten i ett gatuhörn med en kall jävel i handen.


Såhär glad kommer du vara varje dag, det kan jag lova.


Jag vet BÄSTA "kolla-solnedgång-plats" i hela Visby.


På kvällen återvänder man kanske en sväng till Almedalen och spexar galet.


And there you go.
Need to say more?


Kommentarer
Postat av: Sheida

haha schönaste! =)
men då ere dags å börja "fixa" ditt boende som bara ida kan fixa för de kommer ta slut fort!!!

2008-01-19 @ 11:38:23
URL: http://caffelattesthlm.blogg.se
Postat av: Vendela

Nämen hejsan! Bor på Gotland =)

2008-01-19 @ 12:45:26
URL: http://www.venziii.blogg.se
Postat av: carina

hallo :)
JAg och några kompisar drar alltid till Gotland på sommaren men har hela tiden lyckats miss Stockholmsveckan. Är du säker på att den är v. 29?
puss puss

2008-03-01 @ 18:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0