Lite blek-betymmer

image635 image636

Älskar dessa bilder, dels för att klänningen är gjord av ingen mindre än me, myself and I, och dels för att jag är brun och fin.

Min hy är som ett kamouflage, när det blir snöigt och kallt på vintern så hänger jag liksom med. Jag blir B-L-E-K (blekast så långt jag kan se). Och jo, klart alla blir bleka men inte till den extrema grad som jag lyckas bli. Alla vill jämföra sina solariebrännor med min vita hy, gettin' it?

Det värsta är att hyn i ansiktet blir värre, tycker jag. Har man minsta lilla fel så täcker man hela ansiktet med foundation vilket i mitt fall leder till ännu sämre hy, det är en ond cirkel!!! Hatar.

Kommentarer
Postat av: JASMINE

Vilken jättefin klänning, och va brun å fin d var :)

2008-04-15 @ 22:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0